פריוויו יום רביעי – ההוקס בקליבלנד / יונתן שגב

יום רביעי חוזר עלינו. כמובן שהיום גם "ערב יום השואה", אך לא אייחס לכך חשיבות מיוחדת.

בכל מקרה, היום – 3:00 – הקאבס, ההוקס, לברון, טיג, לאב, הורפורד – כולם נפגשים לדייט שני לוהט שיכול לקבוע "פנינו לאן" בסיפור "האהבה" הזה.

בנוסף, יש הערב (21:45) את חצי גמר ליגת האלופות, בוא ריאל מדריד תארח את מנצ'סטר סיטי, כשכל ניצחון של המשהונרוס (קולצ'ונרוס? לא יודע איך הם אומרים את זה…) יסדר לנו דרבי מדרידאי לוהט בגמר. כל שאר התוצאות יעלו את סיטי, פרט ל-0-0 שיגרור הארכה ואולי פנדלים.

אתם מוזמנים לשתף לינקים למשחק פה.

3:00 קליבלנד קאבלירס – אטלנטה הוקס (1-0 לקאבס בסדרה)

 

הבה נסתכל קצת היסטורית על המאבק בין שתי הקבוצות הללו.

בעונה הרגילה הן נפגשו 216 פעמים, מתוכן אטלנטה ניצחה 117 והקאבס הסתפקו ב-99. זה כמובן אומר שההוקס ניצחו ב-54% מהמפגשים בעונה הרגילה.

בפלייאוף, לעומת זאת, יש תמונה מעט שונה: הקאבס ניצחו 9 משחקים, מתוך 9 משחקים שהתקיימו. כאן לא צריך להיכנס לאחוזים מתוחכמים. החבילה כוללת שני סוויפים מהדהדים ב-2009 ו-2015, כשכבונוס מקבלים ניצחון טרי וחדש מהניילונים מאמשיים.

מה ראינו בשתי הסדרות האחרות?

קליבלנד של לברון מנצחת קבוצת הוקס לא איכותית באמת (למרות שלמראית עין הקבוצה של 2015 הייתה איכותית, אך בנקודת הזמן ההיא כולנו יודעים באיזה מצב הייתה הקבוצה). פעם אחת זו הייתה הקבוצה של ג'ו ג'ונסון, ג'וש סמית' ושות'. בפעם השנייה זו הייתה הקבוצה הנוכחית ועוד דמארה קרול.

המסקנה המתבקשת?

עוד סוויפ ללברון וחבורתו.

אך האם ההוקס מסוגלים לשבור את הנאחס? בקלבלנד? כשהשלישייה בכושר שיא?

בוא ניגע בנקודה האחרונה: השלישייה של קליבלנד תורמת בפלייאוף 2016 תורמת 67.8 נק' למשחק (22.6) ומוסיפה 14.2 אס' (4.7) ומקנחת ב-22.4 ריבאונדים (7.5). לא רע בכלל. המוביל בשלישייה עד עתה הוא קיירי אירווינג, שפספס את סדרת הגמר בשנה שעברה ונראה נחוש מתמיד להראות מה יש לו.

אז כיצד מתמודדים עם קבוצה ששלושה משחקניה קולעים לבד כמעט 70 נק'?

אין לדעת. אולי בהתקפה; לאטלנטה יש לא פחות מ-6 שחקנים שקולעים בדו ספרתי בפלייאוף 2016. בנוסף, הם ממוקמים במקום ה-6 בנק' בממוצע למשחק. לעומת זאת הם ממוקמים במקום ה-10 באחוזים מהשדה וה-9 באחוזים מה-3 – פחות מבטיח.

אז כנראה שאטלנטה יצטרכו בסופו של דבר להתבסס על שליטה בריבאונד (מקום 3 בממוצע למשחק בפלייאוף) ועל 13.7 האיבודים שהם גורמים בממוצע למשחק.

בוא נראה האם זה עבד במשחק הראשון:

אטלנטה גרמו ל-8 איבודים ואיבדו 12, ניצחו 48-44 בריבאונד (15-10 בריבאונד התקפה) וקלעו באחוזים מחפירים לעומת הארבעימים של הקאבס.

בקיצור, הם באמת צריכים תפילה רצינית כדי שיהיה להם סיכוי כלשהו – בטח בביתה של קליבלנד – שם כידוע, היא לא ניצחה אף לא משחק אחד בפוסט סיזן.

הקאבס?

הם פשוט צריכים לשחק חזק, לבוא מוכנים מנטאלית ולקוות שהכושר הנהדר של הקבוצה מהשלוש ובפרט של קיירי אירווינג יימשך.

האם זה יהיה שחצני לומר שהם יכולים להתכונן בשקט לגמר הכללי?

שחצני, זה בטוח יהיה. אך לקבוצה הזאת זו לא תכונה שמפריעה בכל מקרה.

האם זה יהיה ריאלי?

אין ספק שכן. הקאבלירס מתכוננים לגמר הכללי, שם הם יוכלו לאשש או להפריח את התיאוריה של מנחם לגביהם ואולי לגבי המזרח כולו.

אם המחשבות האלו עוברות בראשי, יש סיכוי לא קטן שהן עוברות בראשיהם של השחקנים וצוות האימון מהעיר שכוחת האל.

אז האם יש סיכוי לתפוס את הקאבס בשאננותם ולהפתיע עם גניבה של משחק ואפילו של הביתיות במקרה הזה?

סיכויי תמיד יש.

אך אני הולך על ההימור השפוי שלא הייתי ממליץ לאף אחד להמר אחרת ושם את הז'יטונים הדמיוניים על הקאבס. במקרה הזה אני שם ניצחון קאבלירי ומעלה ב-20.  

 

Subscribe
Notify of
103 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
yamani1000
yamani1000
04/05/2016 22:11:38

עוד פיהוק בדרך של הקאבס לגמר?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
04/05/2016 22:26:00

אחלה פריוויו, אני מסכים איתך בקשר להימור. בלואו-אאוט.

Rocky1
Rocky1
04/05/2016 22:29:23

הסדרה הזאת הולכת להיגמר 4-0. יונתן כל הכבוד שמצאת כל כך הרבה מילים להגיד על הפיהוקון הזה.

רק תיקון קטן לטעות חוזרת: הבה נסתכל במקום הווה נסתכל 🙂

איל
04/05/2016 22:34:44

לא נעים מההוקס, אבל המאצ'אפ באמת לא מותיר להם סיכוי.

פולני פלוני
פולני פלוני
04/05/2016 23:11:11

stream2watch
גם לכדורגל וגם לכדורסל..מכל המדינות וכל התחרויות

עגל
עגל
04/05/2016 23:18:13

אני דווקא חושב שיהיה יותר צמוד ובטח לא בלואו-אאוט. יש לאטלנטה הגנה מצוינת והיא צריכה להפעיל את מילסאפ והורפורד ולנסות כמה שאפשר לפנות את קורבר.

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2016 1:17:15

20 הפרש לא יהיה

גיא
גיא
05/05/2016 2:59:02

אחלה פריוויו.

יש לי תחושה שהלילה הניצחון לא יגיע בקלות.
אבל אם הקאבס כן ינצחו, אז ה-20 הפרש יגיע במשחק 3.

סומסום
סומסום
05/05/2016 3:12:16

אטלנטה קבוצה טובה מאוד, לטעמי מס' 2 במזרח, ולא מבין מאיפה מגיעים הדיבורים על סוויפ. שנה שעברה היא שנה שעברה. דברים השתנו, בשתי הקבוצות.
בכל מקרה התחלה יפה.

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
05/05/2016 3:46:39
Reply to  סומסום

דברים השתנו ?
ספר את זה לאטלנטה

גיא
גיא
05/05/2016 3:13:17

הנעת הכדור של הקאבס בהתקפת המעבר נהדרת.

גיא
גיא
05/05/2016 3:15:56

מה שאני לא מבין זה למה בודנהולצר הוציא את הורפורד?
הוא פתח מצוין את המשחק עם חסימה + חסימה שהשופטים בחרו לתייג כעבירה + הרבה דינמיות בהגנה.

סומסום
סומסום
05/05/2016 3:16:04

בשקט בשקט הקאבס הופכים לקבוצת שלשות רצחנית, זה נחמד כשיש לך פוינט-פורוורד בשם לברון ג'יימס וכל היתר יכולים להסתדר בפינות, הוא ימצא אותם. וג'ייאר סמית' קולע בינתיים בפלייאוף באחוזים גבוהים ממש, מעל 50.

סומסום
סומסום
05/05/2016 3:22:12
Reply to  סומסום

הנה, אחרי תשע דקות, הם כבר עם 6 מ-8 לשלוש, ארבעה קלעים שונים.

גיא
גיא
05/05/2016 3:22:57
Reply to  סומסום

הקאבס והלוחמים.
2 הקבוצות שהן "אול אין" מחוץ לקו ה-3
…pun intended

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2016 3:26:53

בצורה שהקאבס משחקים, אפשר כבר להתחיל להתאבל על המערבית.

אני במשחק, אבל עובד על מעורב למחר

סומסום
סומסום
05/05/2016 3:29:21
Reply to  מנחם לס

אם הי ומשחקים כמו הרבע הראשון משחקים שלמים, אתה צודק.
זה לא יכול להחזיק, אחוזים כאלה פסיכיים ל-3 וכ"כ הרבה אופנסיב ריבאונד.

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2016 3:28:26

יכול היות שה-20 הפרש שלא האמנתי שיהיה, יקרה כבר בחצי

ברץ
ברץ
05/05/2016 3:32:16

השלשה של מילסאפ נפסלה, השופטים קבעו שהיא היתה אחרי שנגמר הרבע

גיא
גיא
05/05/2016 3:34:47
Reply to  ברץ

atlanta can't catch a break

סומסום
סומסום
05/05/2016 3:34:06

קאבס עם 8 מ-12 לשלוש ברבע הראשון. סטף קארי לא פצוע, הוא פשוט משחק הערב במזרח.
ועד שאטלנטה קולעת באזר ביטר ל-3 ממרחק עצום, מילסאפ, זה עשירית שניה מאוחר מדי. באמת יש עליהם מנחוס.

סומסום
סומסום
05/05/2016 3:42:43

קאבס עם 4 מ-16 לשתיים, ו-10 מ-14 לשלוש. על שישה קלעים שונים. פלא שאטלנטה מאבדת פוקוס? זה מתסכל.

סומסום
סומסום
05/05/2016 3:45:41
Reply to  סומסום

13 מ-17 לשלוש, ועוד לא אמצע הרבע השני. זה פסיכי. על 7 קלעים שונים. חייב להתיישר מתישהו. וזה שיא למחצית, כבר.

ברץ
ברץ
05/05/2016 3:45:41
Reply to  סומסום

כבר שבעה קלעים, מטורף.
כבר הישוו את שיא השלשות לחצי בפלייאוף ויש עוד 8 דקות.
מעניין גם מה השיא של מספר שחקנים שונים מאותה קבוצה שקלעו שלשה.
תוך כדי לברון עם עוד שלשה לשבור את השיא.

the hooper
the hooper
05/05/2016 3:45:12

יואו עם כל השנאה לטיירון לו הוא פשוט הפך את ההתקפה של הקאבס למשהו אחר

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2016 3:47:01
Reply to  the hooper

מה יש לשנוא בו? הוא לא פיטר את בלאט

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2016 3:46:34

רצח לעינינו

יותם פלדהיים
יותם פלדהיים
05/05/2016 3:46:38

אפילו לברון כבר עם 3-3 ל3. יש מצב הם ישברו את השיא של הווירוס מהסיבוב הקודם לשלשות במשחק?

the hooper
the hooper
05/05/2016 3:46:47

ודרף אגב רק עכשיו אני מתחיל להבין איזה קבוצה יש בדטרויט הקשו על החיים של הקאבס

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2016 3:48:06

אולי גם אחרים יתחילו להבין מדוע אני טוען כל הזמן שהקאבס רק עתה מגיעה לשיאה, ותנצח כל מערבית בגמר

סומסום
סומסום
05/05/2016 3:48:16

בכדורגל במצב כזה, אטלנטה היתה מעבירה זמן למחצית, לנשום אוויר. רק שזה לא כדורגל פה, נראה לי. אין אונים.

ברץ
ברץ
05/05/2016 3:52:25

קליבלנד עם 13 שלשות, אטלנטה עם 11 סלים (מתוכם שתי שלשות)

סומסום
סומסום
05/05/2016 4:00:14
Reply to  ברץ

15. מ-22. ועוד לא נגמר החצי.

ניבניב
ניבניב
05/05/2016 3:53:05

מה שיא השלשות למשחק בפליאוף? מה שיא השלשות לעונה רגילה?? תודה מראש

the hooper
the hooper
05/05/2016 3:54:01
Reply to  ניבניב

21 שלשות לפלייאוף

גיא
גיא
05/05/2016 3:56:22
Reply to  ניבניב

23 בעונה הרגילה.

גיא
גיא
05/05/2016 3:53:33

לאב + קיירי: 3 מ-13 מהשדה.
לא ממש מורגש.

גיא
גיא
05/05/2016 3:58:50

לברון עקף את טים דאנקן הגדול במס' נק' בפלייאוף

KingJames23
KingJames23
05/05/2016 3:59:50

15 מ22 לשלוש לקליבלנד ועוד לא נגמרה המחצית!

גיא
גיא
05/05/2016 4:00:07

גיי אר סמית זה הדבר הכי טוב שהניקס הוציאו בעשור האחרון

סומסום
סומסום
05/05/2016 4:02:59

אם הקאבס ייתנו 75 אחוז מהמחצית הפסיכית הזו בהמשך, תהיה חתיכת סדרת גמר.
ואני עדיין מחכה שדברים יתיישרו, אטלנטה לא כזו גרועה. זה רק כרגע מחוץ לכדורסל, ג'ייאר קולע סטפ בקים משוגעים.

ברץ
ברץ
05/05/2016 4:05:49

18 במחצית כשהשיא הוא 21 במשחק שלם, הזוי.

ברץ
ברץ
05/05/2016 4:08:03
Reply to  ברץ

אולי המחצית המוזרה ביותר שראיתי, 6-21 לשתי נקודות לעומת 18-27 לשלוש

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2016 4:08:27

נידמה לי שכל מיני שיאים נישברו כאן

גיא
גיא
05/05/2016 4:08:33

מטורףףף מה שקליבלנד עושה, ה"לוחמים" במזרח

KingJames23
KingJames23
05/05/2016 4:08:54

74-38 לקליבלנד במחצית,18 שלשות,גאי אר סמית עם 20 נקודות.
מה עוד אפשר לבקש?

Ghost Rider
Ghost Rider
05/05/2016 4:11:45

לא קובע אם "יותר טוב" אבל קליבלנד משחקים הרבה יותר יפה מאשר בתקופה של בלאט, זה ברור.

74 זה שיא למחצית השנה?

Ish
Ish
05/05/2016 4:12:57

פשששש….

חתיכת outlier המשחק הזה

KingJames23
KingJames23
05/05/2016 4:13:52

אני חושב ש74 זה שיא לפליאוף אם אני לא טועה גולדן שמה יותר בעונה הרגילה במחצית

Ghost Rider
Ghost Rider
05/05/2016 4:14:54
Reply to  KingJames23

תודה

Ghost Rider
Ghost Rider
05/05/2016 4:14:41

אגב, המשפט הראשון של הפריוויו חסר רגישות וטעם, עדיף להוריד אותו.

גיא
גיא
05/05/2016 4:15:35
Reply to  Ghost Rider

צודק, לא מתאים

נתן גולד
נתן גולד
05/05/2016 6:14:15
Reply to  Ghost Rider

+1

יונתן שגב
יונתן שגב
05/05/2016 14:33:45
Reply to  Ghost Rider

אפשר להבין מדוע?

Ghost Rider
Ghost Rider
06/05/2016 3:01:32

זה "נקרא" כאילו אתה לועג ליום השואה ולא מייחס לו חשיבות, ברור לי שלא התכוונת לזה אבל גם המרכאות – "ערב יום השואה" וגם הביטוי "לא אייחס לזה חשיבות" מתפרשים כך.

עדיף היה פשוט להתעלם לחלוטין מהתאריך מאשר לכתוב את המשפט.

מקווה שלא נעלבת.

גיא
גיא
05/05/2016 4:14:53

לפני הלילה, 8 פעמים קבוצת NBA קלעה 18+ שלשות במשחק פלייאוף.
(פעמיים השנה, הקאבס קלעו 20, הלוחמים קבעו שיא פלייאוף של 21)

סומסום
סומסום
05/05/2016 4:17:14

אני מקווה שעכשיו לפחות אנשים יבינו איזו סדרה *מעולה* דטרויט נתנה נגד הקאבס, סוויפ שבו 3 משחקים הלכו צמוד-צמוד עד הסוף ממש. בבקשה. תראו עם מה התמודדנו.

גיא
גיא
05/05/2016 4:20:44

דרך אגב, שיא הנק' במחצית במשחק פלייאוף שייך לדאלאס מבריקס (83 נק', משחק 2 של חצי גמר המערב ב- 2003 נגד סקרמנטו. הסדרה נגמרה 4 – 3 לטובת דאלאס)

KingJames23
KingJames23
05/05/2016 4:20:46

הבעיה של דטריוט הייתה זה שאין מי שיזרוק בדקות הסיום בניגוד לקאבס שיש לה 4 שחקנים שאין להם פחד (קיירי,לאב,לברון וגאי אר)

סומסום
סומסום
05/05/2016 4:24:34
Reply to  KingJames23

פעם ראשונה בפלייאוף וכולם ילדים. נדבר עוד שנתיים-שלוש, ועוד שחקן על שיגיע, דטרויט תהיה מפחידה. ודרה יהיה קלע 90 אחוז מהעונשין, גם.

גיא
גיא
05/05/2016 4:27:26
Reply to  סומסום

השמועות מספרות שאנדרה מסכים לנסות ללמוד "זריקת סבתא. מספיק שיגרד את ה-60%, והוא משתדרג לרמה חדשה.

סומסום
סומסום
05/05/2016 4:31:59
Reply to  גיא

הלוואי, זה יהיה שיפור דרמטי לקבוצה. אני חושש שהוא ייסוג מהרעיון כי "זה לא גברי", שטות כזו.

ברץ
ברץ
05/05/2016 4:30:30

לא ייאמן…

סומסום
סומסום
05/05/2016 4:35:52

טוב, נראה כמו גרבאג' עד הסוף. אז:

מה תהיה תוצאת הסיום?
אני הראשון לנחש, וזה יהיה 123-102 (לקליבלנד, כאילו דה).

סומסום
סומסום
05/05/2016 5:28:40
Reply to  סומסום

לא רע!

KingJames23
KingJames23
05/05/2016 4:38:13

128-89 ההימור שלי

גיא
גיא
05/05/2016 4:40:17

5 דקות בתוך המחצית השנייה, הקאבס חולקים את שיא השלשות במשחק פלייאוף עם הלוחמים (21)
(בינתיים)

ברץ
ברץ
05/05/2016 4:41:23
Reply to  גיא

ו…נשבר

Ghost Rider
Ghost Rider
05/05/2016 4:40:28

עוד אפשרות יותר פשוטה –

כמה שלשות קליבלנד יקלעו? אני מהמר על 28.

סומסום
סומסום
05/05/2016 4:41:12
Reply to  Ghost Rider

26

גיא
גיא
05/05/2016 4:42:08

והשיא בלעדי לקאבס. עוד 16 דקות של משחק לפנינו.

ברץ
ברץ
05/05/2016 4:43:06
Reply to  גיא

מדהים, יש לשבור שיא ויש לשבור שיא כשנשאר עוד שליש משחק

סומסום
סומסום
05/05/2016 4:44:50

טיירון לו משחק באש, 40 הפרש, עזוב שיאים, תעיף את כל הכוכבים שלך מהר הביתה.

גיא
גיא
05/05/2016 4:48:38

דייויד שלנו יושב בבית סופק כפיים, ואומר פאק פאק פאק

KingJames23
KingJames23
05/05/2016 4:48:50

יסתיים הרבע השלישי וכולם ינוחו וגם אז יעלו לך אחלה שחקני שלשות כמו מו ווילאמס,פריי וגיימס גונס

נתי
נתי
05/05/2016 4:49:17

תגידו מה יורים ליציעים בפסקי זמן?נקניקיות בלחמניות?חח

גיא
גיא
05/05/2016 4:55:43

לברון כזה דפוק, יושב על הספסל ומקלל, על מה לעזזאל אתה מקלל???

גיא
גיא
05/05/2016 4:59:14
Reply to  גיא

אני מנחש שאת האמפריז…

Ish
Ish
05/05/2016 4:56:14

תשים את הווריירס במקום ההוקס לרבע האחרון עכשיו (אותה תוצאה) והקאבס לא מעיזים להוריד את החמישיה מהמגרש.

גיא
גיא
05/05/2016 4:58:08
Reply to  Ish

הלוואי ונבחן את התאוריה במציאות…

ברץ
ברץ
05/05/2016 5:03:14
Reply to  גיא

1+

Ish
Ish
05/05/2016 5:09:29
Reply to  ברץ

חשבתי שאתה רוצה לראות את התאוריה בה הרפטורס בגמר.

ברץ
ברץ
05/05/2016 5:14:45
Reply to  Ish

בגמר המזרח טורונטו-קליבלנד, בגמר כל אחת מהשתיים תשמח אותי

Ish
Ish
05/05/2016 5:12:32
Reply to  גיא

רק שיהיה ברור. אם הקאבס מוצאים את עצמם מובילים על הווריירס בכזה הפרש אחרי שלושה רבעים, הם לגמרי מנצחים את המשחק.

סומסום
סומסום
05/05/2016 4:58:42
Reply to  Ish

הווריורס רואים את המשחק הזה ואומרים, לא די שיש לנו מלחמת עולם עם הספרז אצלנו במערב, אחר כך הקאבס שנראים טיפהלה יותר טוב וטיפהלה בהרכב יותר מלא מהשנה שעברה. וגם, מה שלום הקרסול של קארי ומה יהיה שלומו עד אז. נראה לי.

גיא
גיא
05/05/2016 5:09:15

גיא.
האמפריז לא עשה לו כלום, תפס לו טיפה בחולצה. על מה המהומה, אלא עם הוא עצבני שהאמפריז היה עם קים.. ולא הוא

גיא
גיא
05/05/2016 5:15:34
Reply to  גיא

סוף סוף יש על המגרש שחקן ששונאים יותר מאת לברון, ואתה לא נותן לו להצטרף לחגיגה???

גיא
גיא
05/05/2016 5:19:02
Reply to  גיא

ביום כזה מותר..

נתן גולד
נתן גולד
05/05/2016 5:10:17

תצוגת שלשות מבריקה של הקאבס אבל לאטלנטה יש חלק גדול מאוד בחגיגה הזאת. כמעט כל השלשות היו פנויות לגמרי. הרוטציה על הקלעים פשוט נוראית הקאבס קצת מניעים את הכדור ומקבלים זריקה פנויה.

סומסום
סומסום
05/05/2016 5:14:23

לא מדויק, ג'ייאר (בעיקר) לקח כמה שלשות הכי לא אפשריות שיש.
חוץ מזה, לאב-קיירי-ג'ייאר מתרוצצים על הפרימטר, לברון מאיים לחדור פנימה לצבע (עם תומפסון, שאין לאטלנטה תשובה טוב עבורו), או שהוא מוצא את הקלע התורן, והוא מוצא. לא קל.
אטלנטה היא קבוצת הגנה מעולה – זה פשוט היה ערב שבו הכל הולך לקאבס, עד שההוקס נשברו לגמרי.

נתן גולד
נתן גולד
05/05/2016 6:15:56
Reply to  סומסום

התחושה שלי הייתה שחדירה וקצת הנעת כדור וההגנה של אטלנטה מתפרקת. יהיה מעניין אם מישהוא יגבה במספרים כמה אחוז מהשלשות של קליבלנד באו בלי שמירה. לדעתי מעל 60%

גיא
גיא
05/05/2016 5:23:05

ועכשיו גם שיא השלשות למשחק (עונה רגילה + פלייאוף) שייך לקאבס.

ברץ
ברץ
05/05/2016 5:23:11

24 שלשות – הכי הרבה למשחק אי פעם בפלייאוף או עונה רגילה

ברץ
ברץ
05/05/2016 5:23:19
Reply to  ברץ

25

גיא
גיא
05/05/2016 5:27:18

25 שלשות, 10 שחקנים שונים שקלעו שלשה,
ורק ג'יימס ג'ונס עם 0 שלשות…

ברץ
ברץ
05/05/2016 5:31:30
Reply to  גיא

ותומפסון ומוזגוב, אבל מהם כמובן לא מצופה לקלוע שלשות

הייט אשברי
הייט אשברי
05/05/2016 7:15:08

כולם לקחת פסק זמן , לנשום עמוק ולהירגע . זה בסך הכל הפח של המזרח . אטלנטה קבוצה נחמדה לנגב עליה את הרגליים . קליבלנד לא עוברת שיה מול ס"א , ולא עוברת חמישה מול ג"ס עם סטף בריא ובכושר.

הייט אשברי
הייט אשברי
05/05/2016 7:15:39

לא עוברת שישה

עגל
עגל
05/05/2016 7:36:59

טוב, אז טעיתי אז מה. היה בלואו אאוט. לכל הצעירים שצר להם על בלאט עזבו אותכם, אין קשר אליו. יש לקבוצה הזאת עיר ואוהדים ומגיע להם קצת נחת. הלוואי והקאבס ימשיכו בכושר הזה גם בגמר, אם יגיעו אליו.

עגל
עגל
05/05/2016 7:38:29

ולסומסום – דטרויט נתנה סדרה מצוינת ומודה נגד קליבלנד אבל זה הכל עניין של מאצ'אפ. יכול להיות שאם הייתם מתמודדים מול אטלנטה עכשיו דווקא הייתם מפסידים בצורה יותר חזקה.

IDO
IDO
05/05/2016 8:02:03

עגל – תכתוב לנו מה האפשרויות של בלאט, כי עוד מט מתחילה עונת גזימת הגפנים פה, ויש לי מה לעשות עם הבחור…

Sp
Sp
05/05/2016 9:07:30
Reply to  IDO

ביל סימונס אומר שמסתמן שהוא הולך לניקס.

עגל
עגל
05/05/2016 13:21:48
Reply to  IDO

בעניין בלאט אני חשבתי שהוא מאמן מעולה ושקליבלנד לא נתנה לו מספיק זמן לבסס את עצמו. מצד שני אני עדיין בעדם, לא נעשה לבלאט כזה עוול שהוא קיבל חוזה חלומי ל-4 עונות ואז פוטר, איתו או עם לו זה כנראה לא הבדל כזה גדול.
גם בלאט היה מגיע ל-25 שלשות כמו אתמול מול אטלנטה, אז מה. ממשיכים הלאה.